تجربه خرید یخچال فریزر از دیجی کالا

مدتی بود یخچال فریزر پارس مشکل پیدا کرده بود، بعد از اینهمه سال! تصمیم گرفتیم که یه مدل جدید بخریم و جایگزین پارس کنیم، بعد از گشتن بازار و شنیدن قیمت های جالب و فضایی، با چک کردن دیجی کالا متوجه شدم فاصله قیمتی بین بازار و دیجی کالا خیلی زیاده؛ بعد از تحقیق یک یخچال فریزر از برند X.vision از دیجی کالا خریداری کردم، که تو یک پست دیگه کاملا به نقد و بررسیش میپردازم .

چرا دیجی کالا؟

شاید براتون خنده دار باشه یخچال فریزر به اون بزرگی از دیجی کالا خریداری بشه، برای منم تعجب آور بود 🙂 یا فکر کنید وقتی که تو شهر خودم موجود هست اصلاً چرا باید از دیجی کالا بخرم؟ خب چند دلیل اصلی:
یک: ضمانت بازگشت 7 روزه کالا یکی از اصلی ترین مزیت های خرید از دیجی کالاست، شما نمیتونین به مغازه دار بعد از 7 روز توضیح بدین که جنس مشکل داره و باید برگردونه، قبول نمیکنن!
دو :قابلیت انتخاب و بررسی همزمان چندین محصول با مشخصات کامل، براتون پیش اومده رفتین وسیله ای بخرین، فروشنده اصلا از کیفیت، مشخصات، نحوه کارکردنش اطلاعی نداشته باشه؟ اینجا راحت میتونید مشخصاتو چک کنید، حتی تو دو ستون کنار هم به بررسیشون بپردازین.
سه:قیمت بروز! شاید مهم ترین قسمت خرید آنلاین قیمت بروز جنس ها باشه، خرده فروش های شهرستان وقتی چیزی رو به قیمتی میخرن، با همون قیمت و سود روز افزون میخوان بفروشنش، قیمت رفت بالا زود اعمال میکنن، اومد پایین میگن خرید قدیممه نمیتونم پایینتر بدم! در بیشتر موارد از قیمت نمایندگی هم گرونتر میدن، تنها توجیهی که دارن
افزایش قیمت و خرید در حین افزایش قیمته! (اکثراً انبار میکنن، وقتی گرون شد جنس نمیخرن کلاً 😀 )
چهار:گارانتی از تاریخ صدور فاکتور، از فروشنده جنس میخری روی قوطی محصول نوشته با گارانتی 36 ماه، محصول موجود 24 ماه گارانتیش مونده، باقیشو تو انبار و ویترین فروشنده بوده، خب اتفاقی که میفته، حق خریدار ضایع میشه، هزینه کامل میپردازه و گارانتی نصف و نیمه میشه !

نظرات دیجی کالا 😀

اگر خرید آنلاین انجام داده باشین، یا در مورد محصولی تحقیق کنید، حتماً میدونید که نظر مصرف کننده مهمترین ملاک برای خریده 😉 و دیجی کالا به طور فوق العاده ای تمامی نظرهای ثبت شده رو منتشر میکنه، و شما میتونید با یک کلیک ماوس از اطلاعات با ارزشی در مورد محصول، و دوام، حتی پشتیبانی و نمایندگیش با خبر بشین!
تا الان دیدین بقالی بگه ماست من ترشه؟! این موضوع تو خرید آنلاین برعکسه(البته بعضی از سایت ها نظرات رو فیلترمیکنن و فقط نظرات خوب رو منتشر میکنن که کار درستی نیست، و غیر قانونیه) قسمت نظرات برای مصرف کنند خیلی خیلی مهمه! بعضی محصولات مشکلاتشون بعد از چند ماه استفاده معلوم میشه، و اون مشکل رو فقط خریدار متوجهش میشه، بالاخره فروشنده هرکسی باشه میخواد بفروشه، شما پول میدین و میخواین ازش استفاده کنین، پس نکات ریز رو فقط شما متوجه میشین !

پیگیری مرسوله

از وضعیت مرسوله با خبر هستین!

همونطور که تو عکس هم میبینید، بعد از ثبت سفارش مرحله هایی باید طی بشه، که توسط عزیزان دیجی کالا انجام میشه، در نهایت محصولی که سنگینه و حملش خارج از توان دیجی کالاست به باربری تحویل داده میشه(امیدوارم که تو آینده نزدیک اجناس سنگین هم توسط خوده دیجی کالا ارسال بشه 🙂 )، و شما منتظر دریافت از باربری میشین . تمامی اتفاقی که برای محصول میفته به اطلاع شما میرسه، تا مدتی که از انبار دیجی کالا خارج نشده میتونید سفارش رو لغو کنید !

باربری

محصول رو به باربری وطن تحویل داده بودن، با توجه به خدمات قبلی، از باربری وطن راضی هستم، کارشون خوبه، بعد از ثبت سفارش در 19 اسفند ماه، و تحویل به باربری در 20 اسفند، 22 اسفند از باربری با من تماس گرفتن و بعد از اخذ هزینه (80 برای باربری و 30 برای تحویل درب منزل، کلاً 110 شد ) ؛ یک ساعت و نیم بعد تحویل دادن .

پشتیبانی دیجی کالا

جدا از سیستم پیگیری مرسوله من از پشتیبانی دیجی کالا از طریق توییتر سوال کردم که کی قراره تحویل باربری بشه، به علت تاخیر یک روزه، بعد از چند ساعت جواب دادن، تقریبا 3 ساعت کشید 😀 البته اگر به صورت تلفنی پیگیر بشین مطمئناً درجا جواب میدن.
خیلی پشتیبانی با احترام و پاسخگویی دارن، توییت هارو چک کنید متوجه میشید، از انتقاد یا بعضی توهین ها ناراحت نمیشن و جواب میدن، که در نوع خودش احترام برانگیزه، با توجه به نحوه پاسخگویی فروشنده های سطح شهر، بعد از فروش !!!!

تجربه شما از دیجی کالا

حتماً شما هم تجربه ای از خرید سنتی یا آنلاین داشتین، خوشحال میشم داستانشو تو کامنت به اشتراک بزارید .

2 thoughts on “تجربه خرید یخچال فریزر از دیجی کالا”

  1. درود و سلام
    من اهل پیرانشهر هستم؛ از وقتی که از فروش انلاین اطلاع پیدا کردم؛ اقدام به خرید کردم؛ اولین بار از یه وبلاگ! ! خرید کردم یه دونه فلش مموری کینگستون که متاسفانه فیک از اب دراومد و فروشنده هم جوابگو نبود.
    بعد اون اوایل از ناربلا خرید می کردم اون موقع تهران بودم؛ چرخ گوشت؛ پلوپز؛ هنوزم داریم استفاده می کنیم به نظرم سال ۸۸-۸۹ بود. خیلی عالی بود ولی الان مث اینکه زیاد وضعیتش خوب نیست احتمال زیاد فروششون کم شده. حیف!!
    از همون موقع تا حالا از دیجی کالا خرید می کنم؛ چند روز قبل هم یه دونه لباسشویی پاکشوما خریدم که راضی هستم از سرویس دیجی کالا؛ در کل از وقتی که فروشنده‌‌‌ی همه‌‌‌ی کالاها دیجی نیست؛ یکم باید بیشتر دقت بکنیم.
    بعضی کالاهاش از پیرانشهر خیلی ارزونتره ولی بعضی کالاهاش گرونتره
    باید حتما قبل خرید به صورت موردی قیمت رو با بازار مقایسه کنیم.
    یکی از ضررهای غول های فروش انلاین؛ ضرر به کسب و کارهای کوچک هست به همین دلیل من خودم مگه اینکه قیمت تفاوتش زیاد باشه یا از اصلی بودنش مطمئن نباشم و الا ترجیح میدم از شهر خودم خرید کنم.

    Reply
    • درود؛ بالاخره تجربه با هزینه بدست میاد! دیجیکالا با این سیستم فروشنده دوم بقولی سره نخ رو گم کرده! در عوض همچنان سیستم بازگشت کالا تا چند روز رو دارن. همونطور که خودتون هم فرمودین باید قیمت رو چک کرد هرجا بهتر بود از اونجا خرید کرد. فروشنده های شهرستان بخاطر انحصار قیمت بعضی اجناس رو تا 3 برابر قیمت اصلی میگن که به دور از انصافه، همین موضوع باعث میشه فروشگاه های آنلاین با قیمت معقول جای خودشونو بین مردم باز کنن. بسیار ممنونم که تجربتونو به اشتراک گذاشتید.

      Reply

یک دیدگاه متفاوت میتواند دنیا را تغییر دهد