اینترنت رایتل !

رایتل! قبلاً وقتی اسمش میومد می گفتم حساب کتاب این اپراتور با کل اپراتور های دیگه کشور فرق داره، خیلی دقیق و با انصاف ! شوربختانه بعد از چند ماه استفاده از بسته های نامحدود این شرکت که به صورت یک ماهه نامحدود از ساعت 3-9 بود با حجم مصرف منصفانه 900 گیگ، این ماه شرایط بسته های تغییر کرد، هزینه از 14170 تومن با مالیات و عوارض به 16 هزارو خورده ای رسید! حجم بسته هم به صورت یک سوم، 300 گیگ در اختیار مشتری قرار داده شد!

حتما نامحدوده! البته تا 300 گیگ !!!

خرید بسته

با توجه به تجربه قبلی از دقیق بودن حساب این اپراتور، و مصرف منصفانه بودن بسته، دوباره همین بسته رو خریدم! چند روز دانلود کردم، متوجه شده بودم که حجم رو اضافه کم میکنه، کل دانلود سیستم من تو 1 ساعت میشد 12 گیگ بر اساس Usage گوشی و مایکروسافت ویندوز، وقتی به برنامه رایتل من مراجعه میکردم؛ بله 20 گیگ کم شده !
این موضوع ادامه داشت تا اینکه حجم بسته من به 11 گیگ رسید هنگام دانلود ساعت 7 صبح، دسترسی من به اینترنت قطع شد، خیلی جالب، رفتم چک کدرم دیدم 11 گیگ حجم دارم، شارژ هم داشتم رو سیمکارت، تا ساعت 9 وصل نشد و همین شرایط پابرجا بود، بعد از ساعت 9 حجم باقی مانده رو به 1 کیلوبایت تغییر دادن، شارژ سیمکارت هم صفر شد 🙂

نامحدود بود که ؟ چطور شد؟ 😀

پشتیبانی آنلاین رایتل 😂

بعد از این اتفاق همچنان فکر کردم مشکلی پیش اومده درست میشه، تا شب منتظر شدم دیدم همینه که همین! رفتم سایت رایتل که با پشتیبانی آنلاین حرف بزنم و مشکلو اطلاع بدم، اولین موضوع با نام کاربری و رمزی که برنامه رایتل من رو استفاده میکردم اصلاً لاگین نشد 😐 رست پسورد زدم دوباره قبول نکرد 😐 بالاخره به عنوان مهمان موفق شدم به قسمت چت وصل بشم؛ بعد از “سلام، مشکلتون چیه ” اپراتور 3 دقیقه زمان برد تا یک نفر گفت “سلام” شروع کردم که بگم مشکل چیه، دوباره رفت، بعد از چند دقیقه “سلام، مشکلتون چیه” 😆 میگم این اتفاق افتاده، در جواب فقط گفتن “از فیلتر شکن استفاده می کنید؟” ارتباط این موضوع به کم فروشی در حجم بسته چیه من که متوجه نشدم 😉 گفتم نخیر، بعد از 4 دقیقه، ” سلام، مشکلتون چیه؟” همون جملرو نوشتم که مشکل اینه، “END CHAT” 😐
بدون جواب دادن یا حتی گوش دادن به مشکل مشتری END CHAT ,توهین به شخصیت و شعور مشتری بیشتر از این نمیشه 🙂
این هم شد کل پشتیبانی و ارائه خدمات شرکت رایتل!

جمع بندی

این آخرین خرید من از سرویس های این شرکت شد، اعتماد به زور به دست میاد، وقتی هم از دست بره دیگه برنمیگرده، تو کسب کار خودتون همیشه سعی کنید بعد از فروش چیزی تا حدی که از دستتون میاد، به مشتری خدمات پس از فروش بدین، فروش یکبار نیست، بگی فروختم رفت مهم نیست! طوری نشه که مشتری بار دیگه اسم شمارو جایی شنید شروع کنه از افتضاح های قبلیتون توضیح بده ! متاسفانه کم فروشی یک موضوع عادی شده تو حوزه اینترنت، همونطوری که چندی پیش در اثر افزایش قیمت ارز شرکت های سرویس دهنده اینترنت هزینه بسته رو گرون نکرده بودن، در عوض از حجم کم فروشی میکردن که وزیر ارتباطات هم به شرکت ها هشدار داد، هرچه سریعتر رسیدگی کنن . (متاسفانه همچنان هم این شرایط ادامه داره)
شما هم تجربیاتتون از اپراتور های کشور رو تو قسمت نظرات اشتراک بزارید، خوشحال میشم داستانشو بشنوم 😀

8 thoughts on “اینترنت رایتل !”

  1. منم نامحدود ایرانسل خریدم شبانه؛ بعد دیدم ۱۵۰ گیگه؛ با پشتیبانیش تماس گرفتم گفتن نوشتیم که ۱۵۰ گیگه
    بعد که مجددا رفتم چک کردم دیدم نوشتن اما خیلی ریز و البته به رنگ زرد که به زور میشد خوندش!!!
    حالا اسم این کار نمیدونم چیه؟ اگه به قول شما نامحدئده پس ….

    Reply
    • 😀 شوربختانه اپراتورهای داخل کشور همگی به این صورت هستند و کسی جوابگو نیست. امیدواریم که در آینده مشکل حل بشه، شاید با ورود یک اپراتور جدید به بوجود اومدن رقابت بیشتر.

      Reply
    • تفاوتی نداره، خدمات رایتل مثل قدیم نیست! خیلی کم فروشی میکنن و طرح هاش کلا جوکه!

      Reply
  2. وقتی مجبور باشی!
    منم یک ماه نامحدود رایتل ساعات افت مصرف العان فحمیدم.. واقعا دزدیه. من حاضرم عوض 16 هزارو خوردی 30 تومن بدم ولی 270 هزارتومن پول خط نکنه تو پاچم!!!
    من که پولی نمیدم سیمکارتمم همین العان شیکوندم!!
    جالبه 46 گیگ هم بسته سالانم بوده اونم صفر کرده!! العان موجودی گرفتم میگه 270 تومن بدهی!!!! سگ تو روح سیبیل بی پدرشون!! این است وضع اینترنت ما!!

    Reply
    • متاسفانه وضعیت رایتل خیلی خرابه. بسته های همراه قیمتشون منصفانه نیست بیشتر تخیلیه!

      Reply

یک فکر متفاوت میتواند دنیا را تغییر دهد